מה תלבשי כאורחת לחתונת חורף

אם הוזמנת לחתונה בחורף כנראה שיש שאלה עיקרית אחת שטורדת את מנוחתך! מה אני הולכת ללבוש בקור הזה שיהיה גם מהמם וגם מחמם? אז אין ספק שחתונה בחורף דורשת מאיתנו יותר יצירתיות ותכנון כי להרגיש שחם ונעים ולהיראות אלגנטית שלא נאמר להרגיש סקסית זה קצת  יותר מאתגר אבל אל חשש! כמה קווים מנחים יסדרו לך את העניין.

 הדבר הראשון שתרצי לעשות הוא לבחור איזה סוג של בגד תרצי ללבוש. שמלה? חצאית וחולצה? או מכנסיים וחולצה.

נניח ובחרת שמלה ( עם שרוולים ארוכים כמובן, בכל זאת חורף וקר )  תוכלי ללכת על כמה כיוונים מגניבים עם הרבה שואו ומינימום סירבול. לפניך כמה דוגמאות :)

 שמלת מקסי ארוכה בעיצוב קלאסי וצבע אחיד או משהו יותר טרנדי עם הדפס מגניב

  שמלת עם בד מעניין וחורפי כמו קטיפה יכולה להיות אחלה פריט לאירוע בחורף , אם יש לה גם תוספת שיפון מנוקד כמו בדוגמא פה למטה אז בכלל וואו :) 

  שמלת מעטפת רומנטית ורכה בצבעים שמתאימים לערב יכולה להיות גם פריט עם הרבה סטייל וגם כיפי לריקודים ברחבה בזכות הבד המתנפנף

שמלה קצר שכולה צבע אחד דומיננטי ושמח ( לא שחור אפור חום ) יכולה להיות שוס בזכות גזרה קצרה ושובבה ובעיקר בזכות הצבע.

 אם את הולכת לפזז ברחבה שמלה עם מחשוף גב יכולה להיות בחירה מעולה ומעניינת שתבדיל אותך בקהל

 חצאית שיפון/ סאטן בשילוב עם חולצה צמודה - כמה שיותר נפח בחצאית ככה יגדל השואו של האווטפיט כולו

Susanna Dress 

  

 

  

 

Wednesday Maxi free people

אומנות בחירת הגרביון! פעם היו רק גרביונים שקופים למחצה בצבע גוף עם קצת הברקה או מט וגרביון שחור חצי אטום. היום המבחר הוא אינסופי ודי מבלבל. הכלל בעיני  לאירועים הוא להעדיף את הגרביונים החצי אטומים כי גרביון אטום על אף שהוא מחמם יותר ומגניב בזכות הדפס מיוחד יכול ליצור מראה די דחוס להופעה כולה, אלא אם כן את עם שמלה קצרה וקצת מתנפנפת ואז זה לא נראה מכביד.

גרביון Amalia Rete 2

מעיל!

 במרוצת השנים הבנתי שמעיל שמיועד לאירוע הוא פריט שצריך אותו באמת! בתור מי שלאורך השנים אילתרה לוקים מוצלחים לחתונות חורף ואף פעם לא השקיעה במעיל לערב אני חייבת להודות שזה תמיד פינצ׳ר לי את הלוק המושקע.

המעיל הוא הרושם הראשוני. כשמגיעים לקבלת הפנים יש כמה דקות ארוכות של התעטפות במעיל עד שמתחילים להרגיש שחמים ונעים ואפשר להתקלף מהשכבות, לכן המעיל הוא האאוטפיט הראשון שרואים אותך איתו ושווה מאוד להשקיע בו וגם כי הוא יכול ללוות אותך בכיף לכמה שנים טובות ולהרבה יציאות חורפיות.   

אז מה זה מעיל חורף טוב לאירוע? קודם כל כדאי שהוא יהיה בטקסטורה חגיגית יותר, למשל מעיל צמר, פרווה סינתטית, פייטים, רקום וכדומה.

ובנוסף עדיף שיהיו ברשותך 2 גרסאות  של אורכים - מעיל/ ג׳קט מחמם באורך המותן ומעיל ארוך ( ברך ומטה ) מעילים ארוכים שמגיעים ממש עד הקרסוליים מאריכים אותנו מתאימים עם שמלות ארוכות. כלל שיכול לעזור בבחירת מעיל הוא: כאורך הבגד כך אורך המעיל. שמלה בגובה הברך מעיל בגובה הברך, שמלה ארוכה מעיל ארוך. 

cozy faux fur

מעיל ערב ורוד

 

נעליים. וואו נעליים זה הגראנד פינאלה של כל הלוק, החלק האחרון בפאזל. נעליים נכונות יכולות להרים לך את כל ההופעה למחוזות טובים מאוד או להוריד 😐. מודה שהתקלה הזו קרתה לי לא מעט פעמים כי מי יכולה להחזיק עכשיו נעליים שיתימו לכל לוק לכל אירוע?! ובאמת שאין בזה גם צורך. כדי לחסוך לעצמך את הפנצ׳ר הזה לפני סיום הלוק המשובח תזכרי שסוף מעשה במחשבה תחילה. הנעליים צריכות להיבחר לפי אורך השמלה שבחרת וככלל עדיף מאוד להימנע ממגפונים שחותכים את הרגל ומקצרים את כולך  ( אלא אם כן את גבוהה מאוד ואז הכלל הזה לא תופס לגביך :) )

בחורף עומדות לרשותך הנעלים הבאות:

מגפיים ארוכים עם עקבים דקיקים

נעלי פלטפורמה סגורות ומגניבות

נעלי סירה קלאסיות 

וגם נעלי pip toe עם גרביון

אני מציעה שיהיו לך 2-3 אופציות של עקבים שמתאימים לגזרה שלך, אפשר 2 בצבעים יותר סולידים וקלאסים וזוג אחד נוסף שיש לו קטע. לדעתי זה אמור לסגור לך את הפינה ולהתאים עם רוב האאופיטים שתבחרי ללבוש.

נעלי עקב ניוד סגורות   

נעלי עקב סירה שחורות  

 

נעלי עקב פלטפורמה כחול כהה camper

 ועכשיו לגראנד פינאלה, תכשיטים! הם אלה שיתנו את הטון הסופי לכל הלוק שלך. תוכלי להגביר ווליום לכל ההופעה עם תכשיט אחד או לתת טאצ׳ מעודן ונוצץ עם תכשיטים בעיצוב יותר קלאסי   כאן את יכולה לשחק עם המון אפשרויות. קלאסי, דרמטי, נוצץ, ארטיסטי. הכל בהתאם ללוק שאת רוצה להשיג. באירועים אני מאוד אוהבת לענוד תכשיטים עם יותר נוכחות כי בדרך כלל בחירות הלבוש שלי הן די קלאסיות אז המקום שלי לתת איזה טוויסט יותר מגניב הוא דווקא בתכשיטים. הנה כמה דוגמאות לתכשיטים עם נוכחות מרשימה וטאצ׳ זוהר שיראו מדהים לאירוע!

מקווה שנתתי לך כמה רעיונות חדשים שיוסיפו לך ליצירתיות בפעם הבאה שתעמדי מול הארון 

ותשאלי את עצמך מה את הולכת ללבוש?! 

לכל התכשיטים באתר שלי מוזמנת ללחוץ כאן ולבחור את התכשיט הבא באוסף שלך  :)

עגילי זהב ארוכים לערב   

  

 

שרשרת פנינים גדולות לאירוע

השאירי תגובה

כל התגובות נבדקות לפני פרסומן